Självmordsförsök


Det har nu gått lite mer än 1 år sen jag tog mitt beslut om att lämna världen,
Jag tappade balansen och föll över kanten,
Ingen hade kunnat tro att detta var sant,
Jag föll rakt in i ett stort svart mörker,
Där nog ingen förstod eller såg mig,
Alltingt bara föll ihop på någon sekund,
Det var inte så att jag bara ville bort för en stund,
Jag ville lämna livet nu och för evigt,
Jag var så himla trasig, fan kunde ni inte se det?
Men du misshandla mig och våldtog mig varje dag,
Och det var nog kanske då som jag fick nog,
Allting inom mig gjorde alldeles för ont,
Och det var nog då som jag samla till mig mod,
Jag kände tårarna föll och dom brann,
Jag låg där och såg hur blodet det rann,
Jag tappade fattningen om livet på en sekund,
Jag ville bara bort och kände mig tömd på all energi och livsglädje.
Jag hade tur, tack vare er överlevde jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh