Varför just jag?


Varför just jag?
Jag är trött på att känna såhär hela tiden,
Nu får det fan vara nog!


Jag är trött på att alltid känna såhär,
Att allting känns meningslöst i denna värld,
Det är ofta jag känner så som jag gör,
För det mesta känner jag mig alldeles förstörd,
Det är inte ofta jag känner mig lycklig eller glad,
Har heller ingen livslust kvar idag.
Jag försöker att kämpa och gå vidare,
Önskar ibland att jag vore starkare,
Jag kan vara lika känslig som glas,
Jag går lätt sönder och smärtan sitter kvar,
Att bli sviken och sårad är något som jag hatar,
Mitt hjärta är krossat i tusen bitar.
Jag känner mig trasig och ensammast,
Jag vill nån gång kunna känna mig som lyckligast.

Jag känner alltid samma känsla varenda dag,
Jag undrar ibland, varför just jag?
Jag känner ofta att jag vill släppa mitt tag,
Jag undrar ibland, varför just jag?

Jag vill kunna sätta mina känslor till ord,
Alla känslor som jag har innombords.
Jag är trött på att känna som jag gör,
Men det är så jäva mkt som förstör.
Jag är trött på det här nu,
Jag pallar inte mer.
Det bara förstör och jag faller ner.
Jag kan inte resa mig upp,
Jag väntar på min tur.
Jag vill bara att all skit ska ta slut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh