Vem fanns där för mig?


Ingen frågar hur jag mår ingen jävel verkar bry sig,
Jag har ångest som fan och jag är fast i skiten,
Jag har aldrig orkat lösa alla mina jävla problem själv,
För vad jag än gör så blir allt bara fel,
Jag gömmer mina handleder för jag vill inte att ni ska se,
För jag vill inte ha någon jävla empati,
När jag grät hela nätterna vem fan fanns här för mig?
När jag skar i mina handleder vem fan fanns här för mig?
Jag skiter i vad ni tycker och jag skiter i vad ni tror,
Jag har gjort det jag har gjort och jag är ledsen att jag inte dog.

Fortsätter jag såhär så kommer jag dö för tidigt...
Alla log fast dom såg att jag led.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh