Helgen


Fredag: Idag var jag med min älskling. Vi hade en mys dag hemma bara.
Kolla film, duscha, Basta, spela kort, åt pizza och kolla tv.
Lördag: Idag var jag och älskling barnvakt till Alice, 09:00-16:00 .
Vi var ute och lekte med henne och inne. Riktigt underbar dag med Alice!
Efter det drog vi till Lokalen och spela hela kvällen.
Vi drog även till kyrkogården och tände ljus för Farfar.
Söndag: Idag fyller mamma och Tommy år så släkten kom hem till oss.
Jag och älskling var såklart där. Det blev fika och umgås hela dagen.
Sen på kvällen dracka pappa, tommy och älskling alkohol.
Vart lite för mkt för älsling så han spydde ner mig och mitt rum...




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh