Inlägget igår


Angående mitt inlägg igår som tydligen oroade folk.
Om man läser texterna som jag la ut så fattar man själva poängen.
Jag har bara skrivit ut vad jag varit med om dom senaste åren.
Min depression, panikångest, ätstörning, borderline, våldtäkterna, misshandeln.
Det är mitt liv, min verklighet! Och oroar det er?
Då kanske ni ska läsa resten av min blogg.
Att jag faktiskt går på behandling för min ätstörning,
Att jag går på behandling för min panikångest och depression,
Att jag väntar på behandling för min personlighetsstörning (borderline) .
Att jag faktiskt trycker i mig 10-tal piller varje dag för att jag ska orka överleva.
Orolig över mitt självskadebeteende?
Det är faktiskt inget jag kan styra över helt,
Det ingår i min personlighetsstörning.
Vet du inte vad Borderline är, GOOGLA det!
Var inte orolig, jag skär mig inte för att ta livet av mig,
Jag skär mig för att överleva!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh