Planering


En vanlig morgon för mig:

Ställer mig i spegeln och kollar hur tjock jag är,
Jag ställer mig på vågen och ser att jag gått ner 0,5 kg,
Jag hämtar ett glas vatten och tar antidepp, lugnande och p-piller,
Jag känner hur huvudet gör ont och tar en treo,
Jag lägger mig i sängen och funderar på hur jag ska gå ner i vikt idag,
Jag planerar vad jag ska (får) äta under dagen,
Jag bestämmer mig för att ta en knäckemacka,
För att sen gå ut och gå 1 timme,
Sen blir det inget ätande fören middag,
Jag bestämmer mig för att dricka en redbull tll lunch för att orka,
Till middag ska jag nog bara äta en kött bit,
Och på kvällen blir det en lång promenad igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh