Det finns inget bot


Jag kan gå från att vara glad till att bli sjukt deprimerad,
Ångesten kommer fram och jag vet inte hur jag ska hantera den,
Jag tar fram rakbladet och skär mig i armen,
Ångesten försvinner sakta och jag blir snart bra igen.

Jag kan blir sjuk arg för en liten skitsak,
Allt blir bara svart och jag försvinner in i det,
Jag blir så arg och jag inte kan hantera det.
Jag slänger allt omkring mig och krossar allt i min väg,
Sen stannar jag arg i flera timmar eller mer.

Sen när jag är glad så blir jag för glad,
Jag blir så glad att jag inte kan hantera det,
Jag hoppar av glädje och sprnger omkring,
Sätter på hög musik och hoppar omkring och stör alla andra,
Jag kan inte sitta still och alla tycker jag är irriterande.

Borderline är jag,
Sjukdomen jag inte vill ha,
Jag är inte som du,
Jag kan inte hantera mina känslor och allt blir bara fel,
Jag vill vara fri,
Fri från min sjukdom,
Men den går inte att bota,
Så jag kommer alltid ha den,'
Det sårar mig för jag vill inte vara såhär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh