Helgen!


Fredag
Var med min äskling, vi drog till lokalen.
Så var vi socila med alla där, spela och sånt.
Sen sov jag hos min älskling.

Lördag
Älskling och jag drog till stan och träffa Mamma, Mathilda och Alice.
Vi gick på marknaden, åkte faktiskt karusel med Alice ;) .
Sen åkte vi hem til Hovsta och var med alla där.
Så hade älskling och jag mys hela kvällen med film.

Söndag
Var med älskling och hade en mys dag hela dagen och kvällen.
Kolla tv, film, duscha och massa sånt.

Idag
Älskling drog vid 06:00 i morse :( .
Han ska till Malmö på jobb praktik typ.
Han ska vara där i 1 månad men kommer hem på helgerna.
Jag saknar honom redan!!!!!
Jag sjäv har sovit länge och sen shoppat till nu.
PUSS PUSS!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh