Onsdag

 
Hej hej! Idag jobba jag mellan 05:30 - 08:30 :) .
Det gick jätte bra som vanligt.
Kommer jobba själv nästa vecka och 4 veckor framåt,
Då kommer mina tider vara 05:00 - 09:00 .
Jag cyklar ju till ställena jag städare på,
Får en jäkla mortion, 1,6 mil cykla jag idag ;O .
 
Vid 10:30 drog älskling och jag till Mathilda.
Robert låna bilen att köra iväg skräp med släp.
Så jag var barnvakt till Alice medans Mathilda var och vaccinera Nathalie.
Vi åt även lunch där och drog hem vid 14:00 .
 
Sen har vi inte gjort så mkt mer.
Bara städat, diskat, lagat mat, kollat hund försäkringar, kollat tv.
Ikväll blir det massa mys med älskling och sen sova tidigt.
PUSS PUSS!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh