Psyket


Jag har fått diagnoserna:

* Borderline
* Panikångest
* Ätstörning
* Depression

Jag förstår inte riktigt vad det är ni bloggläsare stör er på.
Ni tjatar att jag borde tänka på mina nära och kära.
Hur då? När jag lägger ut bilder på mina ärr?
Mina ärr ser mina nära och kära dagligen!
Eller är det när jag skriver om hur jag mår?
Mina nära och kära vet hur jag mår och hur jag har det.
Och att ni tjatar om att jag inte tar emot hjälp.
Jag har gått hos psyk i 1 år nu och ja dom svek mig.
Dom har inte hört av sig på 4 månader nu.
Jag har ringt miljoner gånger och lämnat meddelanden.
Dom har lämnat mig i skiten!
Om du nu bryr dig, sluta snacka en massa skit.
Du vet ju ingenting om mig eller mina nära och kära!

Mina nära och kära får hjälp och stöd från psykolog om dom vill ha det.
Eftersom behandlare alltid erbjuder det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh