Vem Är Idioten?!


Vem fan är den anonyma som kommentera detta? :
Du har aldrig tänkt på att de människor som står dig nära blir sårade av vad du skriver?
Betvivlar att någon försöker trycka ner dig men det kan vara svårt att hjälpa någon som inte vill se det.
Sure, att vara psykolog är ett jobb men väldigt många av de som jobbar som det gör det just för att de VILL hjälpa andra. Men för att kunna hjälpa måste du själv ge det en chans. En ärlig och helhjärtad chans.
Sjukdomen du bär på är inte lätt men det är inte bara dig som den påverkar även om det är så du ser det. Du måste vilja bli frisk för att bli det och du måste acceptera hjälpen..

SVAR: Dom kanske blir sårade, men varför ska jag inte få berätta hur jag mår?
Jo dom såkallade "normala" trycker ner mig,
ex såna som skriker emo till mig för jag har ärr på armarna.
Jag ser och vet att jag har problem, det var ju förfan jag som sökte till psyk själv :O .
Psykologer, psyk, kurator och läkare har svikit mig TOTALT.
Inte hjälpt mig överhuvudtaget, bara gjort det värre för mig.
Jag vet att mina sjukdommar påverkar andra, tycker du jag ska låtssas vara glad för andras skull?
Jag vill bli frisk och jag accepterar hjälpen jag får.
Herregud, du har ju förfan probem.
Sluta snacka om något du inte vet ett skit om!




Kommentarer
Postat av: Anna

Vill inte göra dig upprörd på något sätt, men jag tror att den som skrev kommentaren bara menar väl. En del ordval var lite onödiga, men i det stora hela ser det ut som någon som faktiskt bryr sig om dig bara ville hjälpa till. Det är inte alltid lätt att få fram ett budskap, tror du känner igen dig i det också. Det är många som missförstått dig under åren och det är lika frustrerande för alla! Önskar dig all lycka för att kunna hitta till ditt sanna jag där du trivs med din situation och kan börja känna ett lugn igen! <3

2012-03-01 @ 03:38:01
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Fia

Den som kommentera känner inte mig = har ingen rätt att skriva någonting om mig överhuvudtaget. Och nej den som kommentera bryr sig inte, den känner inte mig!

2012-03-01 @ 20:55:48
URL: http://sajmoneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh