Ätstörning

 
+7 kg senare :P , har som sagt gått upp 7 kg sen jag börja på ätstörningsenheten 2011.
Jag har haft paus därifrån i 5 månader eftersom jag kände mig redo.
Den 20:e September ska jag dit på kontroll möte igen.
Tror nog att det är sista mötet, vi får se :P .
Nu väger jag "normalt" , ligger precis på gränsen mellan normalvikt och undervikt.
 
Jag är super nöjd och tycker att jag är jätte bra med mat nu.
Jag känner mig nöjd med min kropp och har ingen rädsla för att bli tjock.
Såklart jag känner mig tjock nån gång, men det gör ju alla!
Det är inte så att jag bantar, räknar kalorier, svälter mig eller tränar extremt mkt när jag känner så.
Jag känner mig fri nu :) .
 
Bilden är som ni ser frånn 2011
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh