Fredag

Hej hej! Gick upp vid 07:00 idag med Alice.
Vi åt frukost, kollade på pippi långstrump och lekte en kirt stund i lekparken.
Sen kom Mathilda och hämtade oss så åkte vi till Hovsta.
Där lekte vi, gick promenad och åt lunch.
Efter det drog Mathilda, jag och Nathalie till Odensbacken där Raja hade spår prov.
Jag var barnvakt till Nathalie minns Mathilda gjorde provet med Raja.
Raja var jätte duktig såklart och blev godkänd.
Vi var väl i Hovsta runt 16:30 då Mathilda skjutsa hem mig :) .
Jag åt middag med älskling sen drog han till lokalen med kompisar.
Jag har spelat the sims, sovit och kollat tv xD .
Sitter och nördar the sims nu med ;) , älskling kommer hem inaty.
PUSS PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh