Måndag

 
Hej hej! Idag kom Mathilda å baren och hämta mig vid 13:00 .
Vi åkte till vetrinären med Mathildas hundar så passa jag barnen så länge.
Efter det drog vi till Hovsta och där lekte jag med Alice.
Vi åkte även buss till coop och köpte frimärke och kuvert.
Vid 18:00 kom älskling och hämta mig, vi handla lite saker på coop.
Så åkte vi hem och gjorde pizza :)
.Tänkte plugga lite matte snart och sen mysa med älskling.
Just ja, vi köpte hängare till handdukar i köket :) .
 
Och vi har inget vatten här i Markbacken xD .
Tur att vi hade en full kanna vatten i kylskåpet.
Men vet fortfarande inte hur jag ska göra med min tatuering!!!
Måste ju tvätta händerna innan jag smörjer den.
Och jag måste även tvätta den med vatten och tvål ikväll ;O .
PUSS PUSS!
 










 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh