Helgen

I helgen har jag varit hundvakt :) . 
I fredags var jag i lokalen och spela the Sims.
Sen vid 00:00 drog jag och Banjo hem till mig drack vin.
Eller jag drack vin och så satt vi och snacka i 2 timmar xD .
sen drog vi till lokalen där älskling va.
Vi spelade en massa.
 
Lördags var det tjejkväll med Desse och Jossan.
Vi åt makaroner och falukorv.
Sen kolla vi på skräckfilm hela kvällen.
Så tog vi en promenad till ICA och köpte chips och ostbågar.
Sen vid 01:00 drog Jossan och Desse hem och Banjo hämta mig så drog vi till lokalen.
Älskling och hampa var där :) . 
Vi spelade datà spel och pingis ^^ .
 
Söndag, idag alltså så har älskling och jag chillat.
spelat the Sims, kollat tv och haft mys.
Älskling drog till Tommy för en stund sen.
Jag kollar på film och snart kommer Banjo hit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh