AllaHjärtansDag

 
Började dagen med att gå till Ica med Jossan och Roxanna. 
Sen gick vi hem igen och lekte och så gick vi till Jossan igen.
Alice var hos Jossan så vi var där ett tag sen tog vi bussen till stan.
Jag beställde tatuerings tid för att fylla i det han missa förra gången.
Vid 17 kom älskling hem från jobbet. Vi åt räkröra på rostmacka.
Recept: Blanda gräddfil, pressad vitlök, hackad gurka och hackade räkor. Sjukt gott!!!
 
Roxy somna vid 20 igår ikväll så då kollade älskling och jag serie och hade mys.
Lite senare åt vi ost och kex :D . Jag hade köpt en jätte god mögelost över disken på Ica.
Den krämigaste blev det! 
 
Just ja, jag hade bakat en kärleksmums till min älskling :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh