Dagen

 
Hej hej! Roxy somna för 30 min sen, vilket är sent! Hon brukar somna mellan 18:30 och 20:00 .
Men hon mår inte riktigt bra, lite feber har hon haft idag och hostig. Vilket gjort att hon matvägrat lite.
Men jag fick i henne tillslut vid varje mattilfälle. Det har varit svårt att söva henne också men tillslut gick det.
 
Idag har jag och Jossan gått en promenad, vi gick till Varberga där jag hämta ett babygym.
Köpte det på blocket för 150 kr, bra pris :) . Roxanna älskar det, hon är galen i babygym! 
Jag har börjat med att ha naken stunder med henne på dagarna, hon är så varm och älskar att ligga naken.
Hon sprattlar så, rullar till sidan, skrattar och tjoar. Hon rullar nästan från rygg till mage nu.
När hon ligger på mage så försöker hon krypa ^^ , hon kommer lite framåt. Det dröjer nog lite till innan hon kryper!
 
Efter att vi hämtat gymmet så gick vi hem till mig och umgicks och lekte med Roxanna.
Sen vid 17 drog Jossan och min älskling kom hem från jobbet. Roxy somna när han kom hem så vi hade mys.
Vi låg i soffan och kolla serie. Sen har vi lekt med Roxy och umgåtts.
Jag ska sova snart! Lägger mig 22 varje kväll :P .
 
Jag har såklart gjort situps idag också ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh