Godmorgon

 
Godmorgon! Roxanna vaknade 06:45 imorse, hon vakna av älsklings alarm :P .
Hon vakna inte inatt som hon brukar (vi ger henne nappen så somnar hon direkt) .
Min morgon började inte bra, vaknade med världens migrän och mina citodon är slut.
Trodde jag iaf men jag hade en karta citodon i min väska som tur va!
Har inte ont i huvudet längre, bara lite. Tack för att citodon finns!!!
 
Nu på mortonen har jag jag lekt, sjungit och matat Roxanna.
Hon satt i sin stol i köket när jag diska och städa köket.
Jag la henne för 45 min, hon somna direkt som vanligt :). 
Jag gjorde frukost: panerad rödspätta, så sjukt gott!!!
Nu kollar jag serie och väntar på att Roxy ska vakna ;D .
 
Förresten, för några veckor sen började jag göra situps på situps bänken.
Skönt att träna magen och få magmuskler :) 
Situps, promenader och stenåldersdieten är bästa sättet att hålla sig i form!
Tänkte börja träna armarna med mina hantlar jag har här hemma också ;D .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh