Idag

 
Hej hej! Jag sov i 40 min vid 14 när Roxanna sov, när hon vakna lekta jag med henne och diska,
Jag lagade mat, tomatsoppa. Älskling kom hem vid 17 och då åt vi.
Soppan blev sjukt god! Sen har vi bara chillat och varit med Roxy.
Vi la Roxanna för natten kl 18, skönt att hon somnar så tidigt :) .
Då får vi tid för oss själva :D . Vi har kollat serie, kollat efter ny lägenhet.
Vi skrev in oss på direktbyte på öbo, hoppas nån hör av sig. Pallar inte bo här ^^ .
Vill ha bättre planlösning och helst på bottenvåningen. 
Just nu har vi en 3:a på tredje våningen utan hiss ;D .
Nu ska jag kolla vidare på serie minns min älskling spelar data spel ;P .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh