Idag

 
Hej hej! Har varit borta hela dagen, kom hem för en timme sen.
Bakade kakor på morgonen, åt frukost, lekte med Roxanna.
Sen gick vi till stan med Jossan, vi hadlade inne på myrorna. jag köpte en pyjamas till Roxy.
Sen tog vi bussen till mammas jobb och hälsa på henne en stund.
Efter det gick vi till bra och begagnat men det var stängt så vi tog bussen till stan.
Vi gick in på mcdonalds och värmde mat till Roxanna och matade henne.
Sen tog vi en tur på stan och vid 14:20 tog jag och Roxanna bussen hem.
Jossan stannade kvar på stan. Roxanna sover just nu och jag ska vila och kolla serie
 
Roxanna sov bättre inatt, hon vaknade vid 03:30 så jag la henne på mage och då sov hon vidare.
Så vakna hon 05:30 och då satte jag i nappen så sov hon vidare till 07:20 .
Älskling kommer hem från jobbet vid 17 idag, saknar honom!!!
 
Hade bara sports träcket igång när vi gick till stan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh