Morgonen

 
Hej hej! Inatt var en jobbig natt, Roxanna vakna jätte många gånger mellan 02 och 05.
Och vid kl 05 var jag helt slut och spräng huvudvärk, jag orkade inte mata och lägga henne igen.
Så min älskling tog över och jag la mig på soffan och sov. Vid 08 vaknade Roxanna :) .
 
Hade tid hos barnmorskan idag och det vart katastrof!!!
Man behöver inte säga till i receptionen om man ska till barnmorskan sa dom.
Så Jossan, jag och Roxanna väntade i 30 min, dom brukar vara sena så jag tänkte inte på det.
Sen sa jag till i receptionen och hon var skit sur på mig.
Det visade sig att jag skulle till en annan barnmorska på andra sidan av vårdcentralen.
Hon sa att hon meddelade barnmorskan att jag hade kommit.
Vi satte oss och vänta i 40 min. Sen orka jag inte vänta längre så då gick vi.
Så stötte vi på barnmorskan och hon sa att dom i receptionen inte hade anmält att jag var där.
Så jag fick en ny tid den 25:e. Jävla idiot vårdcentral!!!
 
Vi gick hem till mig och chilla lite, Roxy var dö hungrig :P .
Sen drog Jossan och jag och Roxanna lekte ett tag och nu sover hon.
Jag ska vila lite nu och kolla serie.
 
 
Frukost: 2 stekta ägg och ett glass mjölk
Lunch: Kyckling klubbor och ett glas mjölk
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh