Morgonen

 
 
Hej hej! Roxanna vaknade 2 gånger inatt och jag satte i nappen så somna hon direkt.
I morse vaknade hon 07:00 och hon låg kvar i sängen och prata och lekte med sin snuttefilt.
Sen la jag henne i babygymmet så gick jag och städa, ställde undan disken, gjorde mat till Roxy.
Hon har börjat vara vaken längre perioder på morgonen, hon var vaken 2 timmar och 30 min idag.
Hon brukar vara vaken 1 timme och 30 min. Vi får se hur länge hon sover! 
Nu ska jag kolla på min serie och vänta på att hon ska vakna så jag kan dammsuga :) .
 
Det blev banan och ett glas mjölk till frukost, var inte så hungrig eller sugen på något.
Förresten, igår smakade Roxy på majskrokar, hon älskade dom :D .
Hon tog tag i den och höll den själv och åt :) , min duktiga lilla tjej! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh